Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Trööööööt!!!!!

Av 4every1 - 8 november 2009 19:33

Så var en god söndagsmiddag avklarad. Skönt att slippa laga mat helt klart. Det är ju roligt men ibland himlans gött att slippa laga.

Så nu börjar kvällens aktiviteter som skall avsluta denna otroligt intensiva vecka.


Nästa vecka hoppas jag blir bättre. Allt verkar som det i alla fall. Om allt går i lås så jobbas det måndag-onsdag långa dagar och på torsdag pyser jag till Italien!!! Håll tummarna för mig att denna planering kan hållas. Det är ett MYCKET välbehövligt avbrott i en annars väldigt monoton vardag just nu.


Så Italien, lyxhotell, schysst bil, härliga kvällar och total avkoppling hägrar. Det bästa av allt är att det kommer inte kosta mig en enda krona Skrattande Det är till och med så bra att jag kan debitera 2 fulla dagar för torsdag och fredag. Det kallar jag väl planerad kortsemester Flört


/4every1

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 4every1 - 14 december 2009 21:16

Hur kan det komma sig att man så fort man börjat resa sig blir nertryckt igen??? Denna veckan skulle ju bli bra till ALLA pris och måndagen har inte ens slutat och allt känns djävligt och hopplöst      Helgens underbara aktiviteter ser nu ut att ...

Av 4every1 - 13 december 2009 03:46

Börjar bli jävligt trött på debatten om burkans var eller icke var. Därför undrar jag nu till den som läser detta. Bör det vara en rättighet att få bära burka i Sverige under ALLA omständigheter??? Oavsett vad du vill jobba med eller inte??? Skall ma...

Av 4every1 - 13 december 2009 00:58

Så börjar en mycket trevlig helg närma sig sitt slut. Sitter och klurar på ytterligare en kväll på stan. Gårdagen var mycket trevlig   Började med lugn och ro, lite vin, lite öl med mera. Fortsatte med party big time och avslutades med natta-mat och ...

Av 4every1 - 10 december 2009 23:04

Så satt man nu igen en afton och mediterade över vart i h-vete hela dan tog vägen. Stress hit, strul dit och inget blir gjort lik förbannat försvinner timmarna      Kommande tid och framför allt nästa vecka kommer bli TOPPEN på alla sätt och vis....

Av 4every1 - 2 december 2009 21:43

Så efter en totalt kaotisk tid där jag inte orkat mer än att bara finnas till skall jag nu ta tag i denna lilla blogg igen.   Morgondagen skall bli intressant med en mycket intressant anställningsintervju. Skall bli roligt att se vad dom har att ...

Ovido - Quiz & Flashcards