Alla inlägg den 13 november 2009

Av 4every1 - 13 november 2009 23:58

Fy fan för tjöt och framför allt det som kan uppstå mellan en fru och hennes svärmor bland annat.

Hur orkar tjejer, tanter, kärringar, damer eller vad man nu vill kalla dom tjöta och förstora upp små skitsaker till stora världesproblem? Varför "tolkar" ni tjejer allt så ända in i h--vete? Läser mellan raderna och gör era egna bedömmningar av vad den andra vill ha sagt? Varför kan ni inte försöka kliva ur eran egna roll och se på saken från ett bredare perspektiv? Varför tycker ni att något som sägs nu om situationer som är nu innebär att ni döms för allt i gjort innan och allt ni kommer göra framöver?

För h--vete se saker i ett större perspektiv!!! Allt är inte alltid som det verkar av de ord som andra säger. Det som sägs är inte, oftast i alla fall, exakt det man menar eftersom att det kan vara MYCKET svårt att beskriva känslor med mera i ord.


Jag är så j--vla trött på tjafs och strul pga nån slags integritets bevarande. Se på helheten och inte vad NI tror är sant eller det den andra menar.


Nu låter jag som att jag är hatisk mot alla tjejer Glad Det är jag INTE men det finns tyvärr många av er som reagerar så här. Det finns förvisso även många av damerna på våran jord som INTE är så här men varför har jag inte dessa i min närhet Flört


Så tjejer vad tycker ni själva? Är jag fördömande i dessa åsikter eller har jag kanske lite rätt?


Inte fan vet jag men en pissig situation sitter jag, och säkert andra killar med, i när det gäller detta.


/4every1

Av 4every1 - 13 november 2009 00:49

En dag som hade en bra morgon, en värdelös förmiddag, en grymt trevlig lunch, en hyfsade eftermiddag och en likgiltigt kväll kan väl tyckas vara en medelmåttig dag men neeeeej då.

Det har faktiskt i det stora hela varit en kanondag bara tack vare en helt ljuvligt underbar lunch. Så där ser man det vänder snabbt i livets spel Flört


Nu skall bara veckan avslutas i samma underbara anda och det verkar faktiskt som att det kan gå min väg trots att den planerade resan blev inställd.


Helgen nalkas och det kommer att bli en bra helg som minimum men med en stor chans på att bli en toppenhelg.


Nu är det sent och kudden hägrar så godnatt för ivkäll.


/4every1


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards