Alla inlägg den 2 december 2009

Av 4every1 - 2 december 2009 21:43

Så efter en totalt kaotisk tid där jag inte orkat mer än att bara finnas till skall jag nu ta tag i denna lilla blogg igen.


Morgondagen skall bli intressant med en mycket intressant anställningsintervju. Skall bli roligt att se vad dom har att erbjuda om man ens får ett erbjudande   


Bortsett från detta lilla avbrott med orkeslöshet så är livet faktiskt rätt ok just nu, så ok det kan vara med alla nötter i ens omgivning   


Hoppas på en lugn och "egen" vecka nästa vecka. Det är mycket välbehövligt. Behöver verkligen ladda energi inför julen och dess härligheter. Skulle vara otroligt skönt att spendera veckan med goda, nära och kära vänner och kanske till och med en party kväll eller två. Nån som känner för party så hör av er. Jag är öppen för alla förslag   


Jo förresten på söndag i Kalla Fakta 19.20 skall det bli intressant. Debatten om att få eller inte få dölja sitt ansikte om man skall ha ett offentligt jobb där man skall jobba med människor. Jag har min klara uppfattning men men vi tycker alla olika. Skall nog lägga en separat tråd angående detta senare.


Så godnatt och sovgott. Jag skall försöka men kommer troligen inte klara det.


/4every1

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards